Нас часто питають...

  • Он-лайн карткою Visa чи Mastercard одразу після оформлення замовлення на сайті (платіж проводиться через систему LiqPay).
  • При отриманні замовлення у відділенні Нової Пошти чи Укрпошти— послуга “зворотня доставка коштів”. Вартість послуги за тарифами логістичного оператора.

Вартість доставки Новою Поштою – від 40 грн та залежить від ваги посилки, міста та способу доставки (у відділення, адресна).

Вартість доставки Укрпоштою та Justin – від 30 грн та залежить від ваги посилки та міста.

Усі відправлення застраховані. Ви маєте право перевірити цілісність замовлення при отриманні та оформити заяву про повернення у випадку пошкодження під час транспортування.

Термін зберігання арахісової, горіхової та шоколадної пасти Nutter – 6 місяців з дати виробництва (незалежно від того, коли була відкрита баночка). Пасту необхідно зберігати при температурі від -5 до +25 градусів – тобто можна як при кімнатній температурі, так і в холодильнику (головне, уникати прямих сонячних променів та закривати баночку).

Ми перемелюємо арахіс та горіхи в колоїдному млинку на високій швидкості, це дозволяє досягти найдрібнішої фракції помолу та отримати ніжну кремову консистенцію пасти.  Якщо вам до вподоби густіша – просто тримайте пасту в холодильнику. 

Шоколадна паста може затвердіти навіть при кімнатній температу, через високий вміст какао продуктів у складі. Якщо вам до вподоби рідша паста– просто трішки підігрійте її. 

Арахіс та горіхи мають високий вміст жирів, які виділяються в процесі помолу. А через те, що ми не додаємо жодних загусників та стабілізаторів, на поверхні може виділятися олія – це і є головна ознака відсутності консервантів. Якщо на поверхні є олія, просто перемішайте вміст ложкою.

Кранч (в перекладі з англ. “crunchy” – хрусткий) – це шматочки арахісу чи горіхів, які ми додаємо у свою пасту, за рахунок чого вона стає хрусткою. В асортименті Nutter є багато різноманітних смаків арахісової, горіхової та шоколадної пасти з додаванням кранчів.

Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України N 172 від 19.03.1994, продовольчі товари належної якості обміну та поверненню не підлягають.

При отриманні перевірте (оригінальну) упаковку на цілісність та упевніться, що товар відповідає вашому замовленню.

Якщо (оригінальна) упаковка пошкоджена, ми відправимо аналогічний товар та оплатимо доставку або повернемо вартість замовлення – на ваш вибір. Товар не підлягає обміну чи поверненню після пошкодження вами упаковки чи факту його використання.

Для оформлення запиту про обмін/повернення коштів, відправте нам, будь ласка, будь яким зручним для вас способом (Телеграм, Вайбер, електронна пошта) наступні документи:
–    фото отриманого товару, на якому чітко видно пошкодженння;
–    акт приймання-передачі оформлений у відділенні Нової Пошти чи Укрпошти в момент отримання відправлення.

Термін оформлення запиту – одна  доба з часу отримання товару.

Термін обробки запиту та повернення коштів – два робочих дні (без врахування часу, необхідного банку-посереднику для переказу коштів).

Не знайшли відповідь на своє запитання?

Напишіть нам, що вас цікавить і ми неодмінно відповімо на ваше запитання